Pages Menu
TwitterRssFacebook
Blog Marius Geanta
Categories Menu

31 Oct 2013

Inovația în comunicarea științei medicale: brand publishing Hipocrate – Neurodiab

Inovația în comunicarea științei medicale: brand publishing Hipocrate – Neurodiab

 

Coperta de mai jos spune mult mai multe decât puteți bănui, la prima vedere.

Coperta Neurodiab 2013

În primul rând: în plină criză a presei scrise, am tipărit ediția cu cel mai mare tiraj dintre toate publicațiile medicale premium apărute în România în acest an: peste 10.000 de exemplare.

Doi: Ediția specială Hipocrate – Neurodiab are și o versiune în limba engleză, pentru susținătorii externi ai Societății de Neuropatie Diabetică din România (printre care și președintele EASD, profesorul Boulton, prezent în paginile revistei cu un interviu exclusiv).

Trei: Pentru prima dată în istorie, logo-ul Hipocrate apare în alte culori decât cele consacrate. De data aceasta, am împrumutat cromatica specifică Societății de Neuropatie Diabetică, într-un demers despre care se discută intens la nivel mondial și despre care vom mai avea ocazia sa vorbim: brand publishing.

Patru: în curând, ambele versiuni vor fi disponibile în aplicația Hipocrate iPad.

Cinci: va urma 🙂

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *