Inovația în comunicarea științei medicale: brand publishing Hipocrate – Neurodiab
Coperta de mai jos spune mult mai multe decât puteți bănui, la prima vedere.
În primul rând: în plină criză a presei scrise, am tipărit ediția cu cel mai mare tiraj dintre toate publicațiile medicale premium apărute în România în acest an: peste 10.000 de exemplare.
Doi: Ediția specială Hipocrate – Neurodiab are și o versiune în limba engleză, pentru susținătorii externi ai Societății de Neuropatie Diabetică din România (printre care și președintele EASD, profesorul Boulton, prezent în paginile revistei cu un interviu exclusiv).
Trei: Pentru prima dată în istorie, logo-ul Hipocrate apare în alte culori decât cele consacrate. De data aceasta, am împrumutat cromatica specifică Societății de Neuropatie Diabetică, într-un demers despre care se discută intens la nivel mondial și despre care vom mai avea ocazia sa vorbim: brand publishing.
Patru: în curând, ambele versiuni vor fi disponibile în aplicația Hipocrate iPad.
Cinci: va urma 🙂