Pages Menu
TwitterRssFacebook
Blog Marius Geanta
Categories Menu

8 Mar 2013

Call center pentru pacienții cu hepatită

Call center pentru pacienții cu hepatită

 

Asociația Pacienților cu Afecțiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianța Pacienților Cronici din România (APCR), anunță deschiderea unui call center dedicat pacienților cu hepatită.

hepatita callcenter

Linia telefonică va fi disponibilă începând cu data de 15 martie 2013, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10–16, un operator va fi la dipoziția apelantului, oferindu-i sfaturi și informații utile, în limita competențelor sale.

Când operatorul consideră că întrebarea și nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcționate în timp util către medicii și specialiștii cu care colaborează organizația APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.

În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp.

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *